Plan 1-5.06
Strefa dla ucznia do nauki zdalnej https://dlaucznia.migra.pl/ Nauczyciel będzie oceniał nadesłane na adres mailowy rozwiązane zadane lub prace projektowe . Wszelkie prace zostaną sprawdzone według dotychczasowych kryteriów oceniania |
|
Poniedziałek 1.06 |
|
3 kl. 6c gr. 2 |
Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja temat 10. z podręcznika (str. 96-99); ćwiczenia 1-8 (str. 98-99); pytania 1-3 (str. 108) |
4 kl. 6b gr. 2 |
Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja temat 10. z podręcznika (str. 96-99); ćwiczenia 1-8 (str. 98-99); pytania 1-3 (str. 108) |
5 kl. 8a gr. 1 |
Stosowanie podprogramów w środowiskach programowania Baltie i Scratch oraz funkcji w języku C++ temat 8. z podręcznika (str. 91-96); ćwiczenia 1-5 (str. 92-96); zadanie domowe pytania 1-4 (str. 105); dla zainteresowanych zadanie 9. (str. 106) |
Wtorek 2.06 |
|
5 kl. 6c gr. 1 |
Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja temat 10. z podręcznika (str. 96-99); ćwiczenia 1-8 (str. 98-99); pytania 1-3 (str. 108) |
6 kl. 7b gr. 1 |
Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji |
|
|
8 kl. 7a gr. 2 |
Programowanie w języku Logo – powtarzanie poleceń i stosowanie procedur temat 13. z podręcznika (str. 150-154); ćwiczenia 5-11 (str.151-154); zadanie domowe pytania 4-6 (str. 158); zadania 3-6 (str. 158-159); dla zainteresowanych zadanie 12a-e (str. 159-160); |
Środa 3.06 |
|
2 kl. 7c gr. 2 |
Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji |
3 kl. 6b gr. 1 |
Programujemy w Logomocji – zadania temat 10. z podręcznika (str. 108-110); zadania 3-10 (str. 108-110) – przynajmniej cztery do wyboru; dla zainteresowanych zadania 11., 15. i 16. (str. 110); |
4 kl. 6d gr. 2 |
Programujemy w Logomocji – zadania temat 10. z podręcznika (str. 108-110); zadania 3-10 (str. 108-110) – przynajmniej cztery do wyboru; dla zainteresowanych zadania 11., 15. i 16. (str. 110); |
5 kl. 8b gr. 2 |
|
6 kl. 6d gr. 1 |
Programujemy w Logomocji – zadania temat 10. z podręcznika (str. 108-110); zadania 3-10 (str. 108-110) – przynajmniej cztery do wyboru; dla zainteresowanych zadania 11., 15. i 16. (str. 110); |
Czwartek 4.06 |
|
3 kl. 7a gr. 1 |
Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji |
4 kl. 6a gr. 2 |
Definiujemy procedury w programie Logomocja temat 10. z podręcznika (str. 100-101); ćwiczenia 9-11 (str. 100-101); pytanie 4. (str. 108); zadania 1. i 2. (str. 108); dla zainteresowanych zadanie 12. i 13. (str. 110) |
5 kl. 7c gr. 1 |
Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji |
6 kl. 8b gr. 1 |
|
7 kl. 8a gr. 2 |
|
Piątek 5.06 |
|
1 kl. 7b gr. 2 |
Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji |
2 kl. 6a gr. 1 |
Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja temat 10. z podręcznika (str. 96-99); ćwiczenia 1-8 (str. 98-99); pytania 1-3 (str. 108) |
Odsłony: 2404