Podstawy

Plan 1-5.06

Kategoria: Podstawy
Opublikowano: sobota, 30 maj 2020
Super User

Strefa dla ucznia do nauki zdalnej https://dlaucznia.migra.pl/

Nauczyciel będzie oceniał nadesłane na adres mailowy rozwiązane zadane lub prace projektowe .  

Wszelkie prace zostaną sprawdzone według dotychczasowych kryteriów oceniania

Poniedziałek 1.06

3 kl. 6c gr. 2

Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja

temat 10. z podręcznika (str. 96-99);

ćwiczenia 1-8 (str. 98-99);

pytania 1-3 (str. 108)

Polecenia logomocji

4 kl. 6b gr. 2

Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja

temat 10. z podręcznika (str. 96-99);

ćwiczenia 1-8 (str. 98-99);

pytania 1-3 (str. 108)

Polecenia logomocji

5 kl. 8a gr. 1

Zadania z tematu 7

Stosowanie podprogramów w środowiskach programowania Baltie i Scratch oraz funkcji w języku C++

temat 8. z podręcznika (str. 91-96);

ćwiczenia 1-5 (str. 92-96);

zadanie domowe

pytania 1-4 (str. 105);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 106)

Wtorek 2.06

5 kl. 6c gr. 1

Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja

temat 10. z podręcznika (str. 96-99);

ćwiczenia 1-8 (str. 98-99);

pytania 1-3 (str. 108)

Polecenia logomocji

6 kl. 7b gr. 1

Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji

 

 

8 kl. 7a gr. 2

Programowanie w języku Logo – powtarzanie poleceń i stosowanie procedur

temat 13. z podręcznika (str. 150-154);

ćwiczenia 5-11 (str.151-154);

zadanie domowe

pytania 4-6 (str. 158);

zadania 3-6 (str. 158-159);

dla zainteresowanych

zadanie 12a-e (str. 159-160);

Środa 3.06

2 kl. 7c gr. 2

Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji

3 kl. 6b gr. 1

Programujemy w Logomocji – zadania

temat 10. z podręcznika (str. 108-110);

zadania 3-10 (str. 108-110) – przynajmniej cztery do wyboru;

dla zainteresowanych

zadania 11., 15. i 16. (str. 110);

Polecenia logomocji

4 kl. 6d gr. 2

Programujemy w Logomocji – zadania

temat 10. z podręcznika (str. 108-110);

zadania 3-10 (str. 108-110) – przynajmniej cztery do wyboru;

dla zainteresowanych

zadania 11., 15. i 16. (str. 110);

Polecenia logomocji

5 kl. 8b gr. 2

Tworzenie strony internetowej – podstawowa struktura

6 kl. 6d gr. 1

Programujemy w Logomocji – zadania

temat 10. z podręcznika (str. 108-110);

zadania 3-10 (str. 108-110) – przynajmniej cztery do wyboru;

dla zainteresowanych

zadania 11., 15. i 16. (str. 110);

Polecenia logomocji

Czwartek 4.06

3 kl. 7a gr. 1

Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji

4 kl. 6a gr. 2

Definiujemy procedury w programie Logomocja

temat 10. z podręcznika (str. 100-101);

ćwiczenia 9-11 (str. 100-101);

pytanie 4. (str. 108);

zadania 1. i 2. (str. 108);

dla zainteresowanych

zadanie 12. i 13. (str. 110)

Polecenia logomocji

5 kl. 7c gr. 1

Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji

6 kl. 8b gr. 1

Tworzenie strony internetowej – podstawowa struktura

7 kl. 8a gr. 2

Tworzenie strony internetowej – podstawowa struktura

Piątek 5.06

1 kl. 7b gr. 2

 Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji

2 kl. 6a gr. 1

Piszemy polecenia i stosujemy powtarzanie poleceń w programie Logomocja

temat 10. z podręcznika (str. 96-99);

ćwiczenia 1-8 (str. 98-99);

pytania 1-3 (str. 108)

Polecenia logomocji

 

Plan 04-08.05

Kategoria: Podstawy
Opublikowano: czwartek, 30 kwiecień 2020
Super User

Strefa dla ucznia do nauki zdalnej https://dlaucznia.migra.pl/

Nauczyciel będzie oceniał nadesłane na adres mailowy rozwiązane zadane lub prace projektowe .  

Wszelkie prace zostaną sprawdzone według dotychczasowych kryteriów oceniania

Poniedziałek 4.05

3 kl. 6c gr. 2

Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy

4 kl. 6b gr. 2

Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy

5 kl. 8a gr. 1

Pierwszy program komputerowy w języku C++ oraz stosowanie zmiennych i wykonywanie obliczeń

Wtorek 5.05

5 kl. 6c gr. 1

Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy

6 kl. 7b gr. 1

Arkusz kalkulacyjny, czyli kalkulacje

Temat16

 

 

8 kl. 7a gr. 2

 Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego

Temat 15

Środa 6.05

2 kl. 7c gr. 2

Arkusz kalkulacyjny, czyli kalkulacje

Temat16

3 kl. 6b gr. 1

Animacje w programie Logomocja – zadania

Temat 9

4 kl. 6d gr. 2

Animacje w programie Logomocja – zadania

Temat 9

5 kl. 8b gr. 2

Stosowanie instrukcji iteracyjnej do realizacji algorytmów iteracyjnych w języku C++

6 kl. 6d gr. 1

Animacje w programie Logomocja – zadania

Temat 9

Czwartek 7.05

3 kl. 7a gr. 1

 Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego (str. 169-179)

Temat 15

4 kl. 6a gr. 2

Animacje w programie Logomocja

5 kl. 7c gr. 1

 Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego

Temat 15

6 kl. 8b gr. 1

Stosowanie instrukcji iteracyjnej do realizacji algorytmów iteracyjnych w języku C++

7 kl. 8a gr. 2

Stosowanie instrukcji iteracyjnej do realizacji algorytmów iteracyjnych w języku C++

Piątek 8.05

1 kl. 7b gr. 2

  Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego (str. 169-179)

Temat 15

2 kl. 6a gr. 1

Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy

 

Plan 21-24.04

Kategoria: Podstawy
Opublikowano: niedziela, 19 kwiecień 2020
Super User

Strefa dla ucznia do nauki zdalnej https://dlaucznia.migra.pl/

Nauczyciel będzie oceniał nadesłane na adres mailowy rozwiązane zadane lub prace projektowe .  

Wszelkie prace zostaną sprawdzone według dotychczasowych kryteriów oceniania

Wtorek 21.04

5 kl. 6c gr. 1

Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki

Schratch zadania z podręcznika 

link do Scratch

temat 7. z podręcznika

6 kl. 7b gr. 1

Komórka, adres, formuła

Temat 14

 

 

8 kl. 7a gr. 2

 Programowanie w języku Scratch – zadania

link do Scratch

Środa 22.04

2 kl. 7c gr. 2

Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego

Temat 15

3 kl. 6b gr. 1

Animacje w programie Logomocja

Temat 9

4 kl. 6d gr. 2

Animacje w programie Logomocja

Temat 9

5 kl. 8b gr. 2

Pierwszy program komputerowy w języku C++ oraz stosowanie zmiennych i wykonywanie obliczeń

6 kl. 6d gr. 1

Animacje w programie Logomocja

Temat 9

Czwartek 23.04

3 kl. 7a gr. 1

 Komórka, adres, formuła

Temat 14

4 kl. 6a gr. 2

 Przykłady algorytmów matematycznych

Temat 8. z podręcznika (str. 77-82);

ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);

zadania 1 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 86);

5 kl. 7c gr. 1

 Komórka, adres, formuła

Temat 14

6 kl. 8b gr. 1

Pierwszy program komputerowy w języku C++ oraz stosowanie zmiennych i wykonywanie obliczeń

7 kl. 8a gr. 2

 Pierwszy program komputerowy w języku C++ oraz stosowanie zmiennych i wykonywanie obliczeń

Piątek 17.04

1 kl. 7b gr. 2

  Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego (str. 169-179)

Temat 15

2 kl. 6a gr. 1

 Przykłady algorytmów matematycznych

Temat 8. z podręcznika (str. 77-82);

ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);

zadania 1 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 86);

 

Plan 27-30.04

Kategoria: Podstawy
Opublikowano: sobota, 25 kwiecień 2020
Super User

Strefa dla ucznia do nauki zdalnej https://dlaucznia.migra.pl/

Nauczyciel będzie oceniał nadesłane na adres mailowy rozwiązane zadane lub prace projektowe .  

Wszelkie prace zostaną sprawdzone według dotychczasowych kryteriów oceniania

Poniedziałek 27.04

3 kl. 6c gr. 2

 Przykłady algorytmów matematycznych

Temat 8. z podręcznika (str. 77-82);

ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);

zadania 1 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 86);

4 kl. 6b gr. 2

Przykłady algorytmów matematycznych

Temat 8. z podręcznika (str. 77-82);

ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);

zadania 1 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 86);

5 kl. 8a gr. 1

Historia i rozwój informatyki – projekt

Wtorek 28.04

5 kl. 6c gr. 1

Przykłady algorytmów matematycznych

Temat 8. z podręcznika (str. 77-82);

ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);

zadania 1 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 86);

6 kl. 7b gr. 1

Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego (str. 169-179)

 

 

8 kl. 7a gr. 2

 Komórka, adres, formuła

Temat 14

Środa 29.04

2 kl. 7c gr. 2

Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego

Temat 15

3 kl. 6b gr. 1

Sztuczki w programie Logomocja

Temat 9

4 kl. 6d gr. 2

Sztuczki w programie Logomocja

Temat 9

5 kl. 8b gr. 2

Stosowanie instrukcji warunkowej do realizacji algorytmów z warunkami w języku C++

6 kl. 6d gr. 1

Sztuczki w programie Logomocja

Temat 9

Czwartek 30.04

3 kl. 7a gr. 1

 Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego (str. 169-179)

Temat 15

4 kl. 6a gr. 2

Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy

5 kl. 7c gr. 1

 Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego

Temat 15

6 kl. 8b gr. 1

Stosowanie instrukcji warunkowej do realizacji algorytmów z warunkami w języku C++

7 kl. 8a gr. 2

 Stosowanie instrukcji warunkowej do realizacji algorytmów z warunkami w języku C++

Plan30-3.04

Kategoria: Podstawy
Opublikowano: wtorek, 24 marzec 2020
Super User

Strefa dla ucznia do nauki zdalnej https://dlaucznia.migra.pl/

Nauczyciel będzie oceniał nadesłane na adres mailowy rozwiązane zadane lub prace projektowe .  

Wszelkie prace zostaną sprawdzone według dotychczasowych kryteriów oceniania

W tym tygodniu spróbujemy skorzystać z Teams na office, który jest już udostępniony dla uczniów.

Proszę po zalogowaniu do Teams wejść na czat ogólny i przywitać się ze wszystkimi.

Wg. planu lekcji 30 min spotkanie na Teams od wtorku informacje na poczcie.

Poniedziałek 30.03

3 kl. 6c gr. 2

 Stosujemy instrukcję warunkową w środowisku Scratch

W Schratch zadania z podręcznika

temat 7. z podręcznika (str. 61-65);

ćwiczenia 6-7 (str. 63-64)

4 kl. 6b gr. 2

 Stosujemy instrukcję warunkową w środowisku Scratch

W Schratch zadania z podręcznika link do Scratch

temat 7. z podręcznika (str. 61-65);

ćwiczenia 6-7 (str. 63-64)

5 kl. 8a gr. 1

Systemy zarządzania treścią i praca w chmurze – zadania projektowe

Wysłać potwierdzenie założenia strony-link lub zdjęcie

 

Wtorek 31.03

5 kl. 6c gr. 1

Stosujemy instrukcję warunkową w środowisku Scratch

W Schratch zadania z podręcznika link do Scratch

temat 7. z podręcznika (str. 61-65);

ćwiczenia 6-7 (str. 62-63)

6 kl. 7b gr. 1

 Programowanie w języku Scratch – stosowanie procedur

link do Scratch

 

 

8 kl. 7a gr. 2

Programowanie w języku Scratch – zmienne i obliczenia, sytuacje warunkowe

link do Scratch

 

Środa 1.04

2 kl. 7c gr. 2

 Programowanie w języku Scratch – stosowanie procedur

link do Scratch

3 kl. 6b gr. 1

 Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki

W Schratch zadania z podręcznika link do Scratch

4 kl. 6d gr. 2

 Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki

W Schratch zadania z podręcznika link do Scratch

5 kl. 8b gr. 2

 Systemy zarządzania treścią i praca w chmurze – zadania projektowe

Wysłać potwierdzenie założenia strony-link lub zdjęcie

6 kl. 6d gr. 1

 Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki

W Schratch zadania z podręcznika link do Scratch

 

Czwartek 2.04

3 kl. 7a gr. 1

 Programowanie w języku Scratch – stosowanie procedur

link do Scratch

4 kl. 6a gr. 2

 Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – umieszczamy duszki na scenie i zliczamy punkty

link do scratch

5 kl. 7c gr. 1

 Programowanie w języku Scratch – stosowanie procedur

link do Scratch

6 kl. 8b gr. 1

 Systemy zarządzania treścią i praca w chmurze – zadania projektowe

Wysłać potwierdzenie założenia strony-link lub zdjęcie

7 kl. 8a gr. 2

 Systemy zarządzania treścią i praca w chmurze – zadania projektowe

Wysłać potwierdzenie założenia strony-link lub zdjęcie

 

Piątek 3.04

1 kl. 7b gr. 2

 Programowanie w języku Scratch – stosowanie procedur

link do Scratch

2 kl. 6a gr. 1

 Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – umieszczamy duszki na scenie i zliczamy punkty

link do scratch