Klasa VI

Animacje w programie Logomocja

Kategoria: Klasa VI
Opublikowano: środa, 01 kwiecień 2020
Super User

temat 9. z podręcznika (str. 87-91);

ćwiczenia 1-5 (str. 89-91);

 

dla zainteresowanych

zadania 13. i 14. (str. 95)

do pobrania program z hasłem do rozpakowania podane będzie na lekcji wideo

Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki

Kategoria: Klasa VI
Opublikowano: poniedziałek, 20 styczeń 2020
Super User

temat 7. z podręcznika (str. 69-73);

zadania 3-6 (str.  74-75);

dla zainteresowanych

zadanie 11-14 (str. 76);

uwaga:

zadania trzeba zrobić w domu (praca zdalna)

Przykłady algorytmów matematycznych

Kategoria: Klasa VI
Opublikowano: poniedziałek, 20 styczeń 2020
Super User

temat 8. z podręcznika (str. 77-82);

ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);

zadania 1 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 9. (str. 86);

uwaga:

zadania niewykonane na lekcji można wykonanać w domu

Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy

Kategoria: Klasa VI
Opublikowano: poniedziałek, 20 styczeń 2020
Super User

temat 8. z podręcznika (str. 82-85);

ćwiczenia 8-11 (str. 83-85);

zadania 5-6 (str. 86);

dla zainteresowanych

zadanie 10-11 (str. 86);

uwaga:

zadania niewykonane na lekcji można  wykonać w domu

Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – umieszczamy duszki na scenie i zliczamy punkty

Kategoria: Klasa VI
Opublikowano: poniedziałek, 20 styczeń 2020
Super User

W planie lekcji znajduje link do założenia konta w schratch, można też zainstalować go pobierając ze sklepu Microsoft store, działa też w telefonie.

temat 7. z podręcznika (str. 65-69);

ćwiczenia 8-13 (str. 65-69);

pytania 5-7. (str. 73);

zadanie 2. (str. 73);

dla zainteresowanych

zadanie 10. (str. 76)