Klasa VI
Animacje w programie Logomocja
temat 9. z podręcznika (str. 87-91);
ćwiczenia 1-5 (str. 89-91);
dla zainteresowanych
zadania 13. i 14. (str. 95)
do pobrania program z hasłem do rozpakowania podane będzie na lekcji wideo
Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki
temat 7. z podręcznika (str. 69-73);
zadania 3-6 (str. 74-75);
dla zainteresowanych
zadanie 11-14 (str. 76);
uwaga:
zadania trzeba zrobić w domu (praca zdalna)
Przykłady algorytmów matematycznych
temat 8. z podręcznika (str. 77-82);
ćwiczenia 1-7 (str. 77-82);
zadania 1 (str. 86);
dla zainteresowanych
zadanie 9. (str. 86);
uwaga:
zadania niewykonane na lekcji można wykonanać w domu
Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy
temat 8. z podręcznika (str. 82-85);
ćwiczenia 8-11 (str. 83-85);
zadania 5-6 (str. 86);
dla zainteresowanych
zadanie 10-11 (str. 86);
uwaga:
zadania niewykonane na lekcji można wykonać w domu
Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – umieszczamy duszki na scenie i zliczamy punkty
W planie lekcji znajduje link do założenia konta w schratch, można też zainstalować go pobierając ze sklepu Microsoft store, działa też w telefonie.
temat 7. z podręcznika (str. 65-69);
ćwiczenia 8-13 (str. 65-69);
pytania 5-7. (str. 73);
zadanie 2. (str. 73);
dla zainteresowanych
zadanie 10. (str. 76)